مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رازهای موفقیت: نکاتی از موفق ترین افراد

رازهای موفقیت: نکاتی از موفق ترین افراد

رازها و کلید موفقیت چیست؟ خوب ، افراد موفق سخت کار می کنند. اما شما هم سخت کار می کنید و اگر بیشتر و بیشتر کار کنید ، بیچاره خواهید شد. افراد موفق فقط سخت کار نمی کنند ، آنها همچنین متفاوت کار می کنند.

بنابراین بیایید ببینیم من و شما از افراد فوق العاده موفقی که به چیزهای بزرگی دست می یابند چه می توانیم یاد بگیریم و در این میان داستان های بسیار جالب را بشنویم.از بزرگ ترین دغدغه های بسیاری از ما است که در زندگی خود به موفقیت های بیشتری برسیم اما لازمه رسیدن به هر خواسته ای تغییر و رشد است

افراد بسیار موفق غیرممکن را ممکن می کنند. و آنها این کار را با تدبیر انجام می دهند. خلاق.این تحقیق نشان می دهد که اکثر مردم آنچه را که بهتر است انجام نمی دهند بلکه آسان کار می کنند. از طرف دیگر ، افراد موفق برای یافتن راهی بهتر تلاش می کنند.

افراد بسیار موفق غیرممکن را ممکن می کنند.

بزرگ نباش به طور مداوم خوب باشید.

از رد به عنوان انگیزه استفاده کنید.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

سخت کوشی بهترین راه برای شبکه سازی است.

منتظر اجازه نمانید.

اگر نمی توانید شماره 1 باشید ، زیرک باشید.

عبرت بگیرید

اگر بتوانید از تجربیات مثبت و منفیتان درس گرفته زندگی برای شما ارزشمند خواهد شد.یا می توانید از تجربیات افراد دیگر هم نکات ارزشمندی را به عنوان تجربه دریافت کنید. وقتی پای صحبت ماجراجویی های اطرافیانتان می نشینید و از اشتباهاتشون مطلع می شوید این شما را از بسیاری آزمون و خطا ها در امان نگه خواهد داشت.

یادگرفتن با دیدن شکل می گیرد؛ پس بیننده خوبی باشید، یادگرفتن با شنیدن است بنابراین شنونده خوبی باشید. اجازه ندهید هر چیزی وارد ساختار ذهنتان شود و شما را به بیراهه ببرد. یادگیری با خواندن است پس کتابی باز کنید و بخوانید. یادگیری شروع ثروت، سلامت و قدرت معنوی است.

تلاش کنید

نمی توانید تمام عمرتان را صرف یادگیری کرده و دست به عمل نزنید.دست بکاری متفاوت بزنید. ورزش جدیدی یا مهارت نو و متفاوتی یاد گرفته و منظور این نیست که دست به هر کاری بزنید.هرکاری که در توانتان است را انجام دهید.

تسلیم نشوید

در شروع هر کاری تا پایان آن پشتکار و صبر داشته باشید. مانند رویش یک گیاه، از ابتدا تا جوانه زدن و رشد گیاه کنارش باشید و با حوصله روند رشد آن را بنگرید.کاری را شروع کردید به پایان برسانید و میانه راه از ادامه کار هرگز انصراف ندهید.شایداین پروژه کاری که به شما محول شده اما این وضعیت نباید مانع تلاش پیوسته شما برای رسیدن به موفقیت ایده آلتان شود. شاید در پروژه بعدی موفق تر از حالا باشید.در تلاشتان آهسته و پیوسته پیش بروید و هرگز تسلیم نشوید. رعایت این اصل مهم، زندگی جدیدی را برایتان رقم خواهد زد.

دقت کنید

رمز بسیاری از آدم های حرفه ای در داشتن تمرکز و دقت کافی در فعالیت هایشان است.دقت و داشتن تمرکز در هر کاری باعث به وجود آمدن نتایج غیرقابل باوری در زندگیتان خواهد شد. اگر صاحب کسب و کاری هستید دقت در روند تولید باعث ایجاد محصولی متفاوت خواهد شد.

اشتیاق ، انگیزه

«فریمن توماس»، طراح اتومبیل شرکت دایملر کرایسلر، اشتیاق را عامل انگیزه بخش و هدایتگر خود برای رسیدن به موفقیت می داند؛ پس افراد موفق کاری را انجام می دهند که به آن عشق می ورزند و تنها کسب درآمد به آنها انگیزه بیشتر نمی دهد.اگر کاری را با علاقه انجام دهید، پول و درآمد هم خود به خود به دست می آید.

کار و تلاش

«روپرت مورداک»، مدیرعامل سرشناس شرکتهای بزرگ و موفق و از غول های رسانه ای جهان، کار و تلاش را عامل ضروری موفقیت می داند. هیچ چیز آسان به دست نمی آید و کار و تلاش هم به نوبه خود مفرح و سرگرم کننده است.پس افراد موفق کار کردن را نوعی تفریح می دانند و سخت برای آن تلاش می کنند. در حقیقت این افراد معتاد کار نیستند و واقعا از کار و تلاش خود لذت می برند.

تمرین مداوم

«الکس گاردا»، مدیرعامل یکی از شرکت های موفق تولید کننده بازی های رایانه ای، تمرین و ارتقای مهارت را راز موفقیت می داند. موفق شدن عجیب و وابسته به یک فرمول جادویی نیست و تنها نیازمند تمرین است.

تمرکز

«نورمن جویسن»، فیلمساز معتقد است برای موفق شدن باید تنها بر روی یک هدف تمرکز کرد.

اراده

«دیوید گالو»، دانشمند علوم دریایی، اراده جسمی و روحی را یکی از عوامل مهم موفقیت می داند و بسیار بر توجه به آن تاکید می کند. افراد موفق با اراده قوی خود اعتماد به نفس را در وجودشان به وجود می آورند و خود را از تردید و خجالت رها می کنند.

«گلدی هاون»، بازیگر معروف آمریکایی، اعتراف میکند در ابتدا نسبت به خود و توانایی هایش دچار شک و تردید بود و خود را به اندازه کافی باهوش و خوب تصور نکرد.فکر کرد که هرگز موفق نخواهد شد؛ ترغیب خود و ایجاد اراده همیشه چندان هم آسان نیست.

مادرها همیشه منبع خوبی برای ایجاد انگیزه، اراده و پشتکار هستند. «فرانک گری» که معماری موفق و شناخته شده است، مادرش را عامل ایجاد انگیزه و اراده در خود می داند.

به دیگران خدمت کردن

«شروین نولاند»، استاد جراحی دانشگاه یِیل آمریکا، خدمت در کِسوت یک پزشک را نوعی امتیاز ویژه می داند. بسیاری از کودکان و نوجوانان آرزو دارند روزی میلیونر شوند؛ پس باید به این بچه ها یاد داد که با ارائه خدمات ارزشمند به دیگران می توان به این آرزو رسید و ثروتمند شد.

فکر و ایده خلاق

بیل گیتس، مدیرعامل مایکروسافت، می گوید: «من یک ایده ناب و فوق العاده داشتم و می خواستم نخستین شرکت تولیدکننده نرم افزارهای ویژه رایانه های شخصی و خانگی را راه اندازی کنم.»

خلق ایده های ناب، فرآیندی عجیب و جادویی نیست؛ در واقع این فرآیند از چند مرحله بسیار ساده تشکیل شده است که توجه به اطراف و کنجکاوی از عناصر ضروری آن به شمار می رود.

مقاومت در برابر مشکلات

شما باید در برابر شکست سمج باشید، روحیه خود را نبازید، در برابر ناملایمات مقاومت کنید و در نهایت مقابل انتقادها، طرد شدن ها، فشارها و آزار دیگران جا نزنید.به آسانی فردی موفق تبدیل شوید.

دیل کارنگی می گوید: “کسی به بعیدترین نقطه می رسد که می خواهد کاری را انجام دهد و جرأت انجامش را دارد. قایق اطمینان از ساحل دور نمی شود”.آیاجرأت انجام کارهای غیرممکن را دارید؟ هیچ وقت نباید در زندگیتان زمانی باشد که سعی بر انجام غیرممکن نداشته و غیرممکن هایی که شما را پرورش می دهند و به شما آن چیزی را نشان می دهند که باید به آن تبدیل شوید.

از دایره آسایش و راحتی خود دورتر بروید و خودتان را رشد دهید. میزان کاری که انجام می دهید را افزایش دهید، انتظاراتتان را بیشتر کنید و قوه تصور و خیالتان را تقویت کنید.

توماس جی. واتسون می گوید: “می خواهید فرمولی برای موفقیت به شما بدهم؟ خیلی ساده است. نرخ شکست خود را دوبرابر کنید.

به شکست به عنوان دشمن موفقیت می نگرید. ولی اصلاً اینطور نیست. شاید شکست شما را دلسرد کند یا شاید از آن چیزی یاد بگیرید. پس پیش بروید و اشتباه کنید. هر کاری می توانید بکنید. چون باید به یاد داشته باشید که آنجا جائی است که موفقیت را خواهید یافت”.اگر می خواهید موفق شوید باید شکست بخورید. هیچ کس با چند شکست کوچک موفق نمی شود. بعد از تنها سه بار شکست خوردن، اولین کسی نخواهید بود که موفق می شود. باید شکست خورد چون راه رسیدن به موفقیت است. باید زمین خورد تا راه رفتن را یاد گرفت ماروا کالینز می گوید: “موفقیت به سمت شما نمی آید شما باید به طرفش بروید”.

موفقیت از آسمان در آغوشتان نمی افتد؛ باید دنبالش بروید. بیشتر از هر چیز دیگری آن را بخواهید. یک فرد تنبل موفق نخواهد شد، فقط کسانی که می خواهند کار کنند، کسانی هستند که می خواهند به سمتش بروند.

جمع بندی

در اینجا برخی از رازهای موفقیت در مقیاس حماسی آورده شده است:

وقتی کار سخت می شود ، سخت گیرها خلاق می شوند. بیشتر کار نکن ، متفاوت عمل کن یک شهر را بلند کنید.

عالی نباشید ، مرتباً خوب باشید. نگران وقفه بزرگ نباشید ، نگران خوب بودن باشید.

از رد به عنوان انگیزه استفاده کنید. و تعارفاتی که دریافت می کنید را به خاطر بسپارید. شما جذاب هستید،درست است؟

سخت کوشی بهترین راه برای شبکه سازی است.

منتظر اجازه نباشیدبلکه آزمایش کنید و ثابت کنید.

اگر نمی توانید # 1 باشید ، زیرک باشید. انرژی بخشیدن به دیگران با سبک می تواند "بهترین راه" را شکست دهد.

اما موفقیت مالی همه چیز نیست. در پایان ، آنچه ما را از زندگی خود راضی می کند روابط است.

حتی اگر بهترین راه حل را نداشته باشید ، اگر یک راه حل هوشمندانه را اجرا کنید ، مردم شما را دوست خواهند داشت. و اگر می توانید به مردم انگیزه دهید ، می توانید معجزه کنید.

موفقیت وجود دارد که می توانید در زندگی خود به کار بگیرید، من نمی خواهم شنا یاد بگیرم ، می خواهم راز موفقیت را بدانم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده