بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکاتی برای راه اندازی کسب و کار و موفقیت

نکاتی برای راه اندازی کسب و کار و موفقیت

بیزینس فعالیتی است که می توانید از طریق تولید یا خرید و فروش محصولات زندگی خود را تأمین کنید یا درآمد کسب کنید ، تجارت به عنوان یک سازمان یا نهاد کارآفرینانه درگیر در فعالیت های تجاری ، صنعتی یا حرفه ای تعریف می شود. مشاغل می توانند نهادهای انتفاعی باشند یا می توانند سازمانهای غیر انتفاعی باشند که برای انجام مأموریت خیرخواهانه یا اهداف اجتماعی فعالیت می کنند.

راه اندازی مشاغل 16 نکته برای شروع و موفقیت در تجارت شخصی خود


برای راه اندازی تجارت چه کاری باید انجام دهید؟ ده ها وب سایت از جمله ما وجود دارد که دارای چک لیست هستند که بسیاری از وظایفی را که باید هنگام شروع تجارت انجام دهید به شما یادآوری می کند. اگرچه چنین چک لیست هایی بسیار مفید هستند زیرا به شما کمک می کنند مراحل مهم راه اندازی را به خاطر بسپارید ، آنها فقط لیست هایی برای انجام هستند. آنها به شما می گویند که چه کاری باید انجام دهید ، اما هیچ راهنمایی در مورد موفقیت کسب و کار ارائه نمی دهند.


متأسفانه شما فقط با تکمیل لیستی از کارها در کار موفق نمی شوید. همچنین کسب و کار شما موفقیت آمیز نخواهد بود فقط به این دلیل که فکر می کنید ایده خوبی است.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!


چه چیزی باعث ایجاد یا شکستن تجارت شما خواهد شد؟

سطح انگیزشی واقعی و میزان پولی که می توانید ریسک کنید و کارهایی را که می خواهید برای موفقیت انجام دهید ، بشناسید. مطمئناً ، همه ما می خواهیم میلیون ها دلار درآمد کسب کنیم. اما برای رسیدن به آن هدف حاضرید از چه چیزی انصراف دهید؟ چند ساعت در هفته به طور مداوم کار خواهید کرد؟ مایلید تا چه حد از منطقه راحتی خود دور شوید؟ خانواده شما تا کجا با شما همراه می شوند؟ برای موفقیت ، برنامه های کاری خود را مطابق با اهداف و منابع شخصی و خانوادگی خود حفظ کنید.

شغل مناسب خود را انتخاب کنید. فرمول قدیمی - نیازی را بیابید و آن را پر کنید - هنوز هم موثر است. همیشه کار خواهد کرد رمز موفقیت در یافتن نیازهایی است که می توانید آنها را برآورده کنید ، می خواهید آنها را تأمین کنید و درآمد کافی برای ایجاد یک تجارت سودآور را ایجاد می کند.

مطمئن باشید واقعاً بازاری برای آنچه می خواهید بفروشید وجود دارد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شرکت های نوپا مرتکب می شوند این است که تصور می شود افراد زیادی تمایل به خرید یک محصول یا خدمات خاص دارند زیرا صاحب مشاغل ایده ها را دوست دارد یا یکی دو نفر را می خواهد که محصول یا خدمات خود را به آن ارائه دهند برای به حداقل رساندن خطر از دست دادن ، هرگز تصور نکنید که بازار وجود دارد. در مورد ایده تحقیق کنید با چشم اندازهای بالقوه واقعی (که خانواده و دوستانشان نیستند) صحبت کنید تا بفهمید آنچه شما می خواهید بفروشید چیزی است که آنها علاقه مند به خرید آن هستند یا خیر و اگر چنین است ، چه مبلغی را برای محصول یا خدمات پرداخت می کنند.

در مورد رقبا تحقیق کنید. مهم نیست که چه نوع شغلی را شروع یا اداره می کنید ، رقبا را خواهید داشت. حتی اگر هیچ پیشنهاد تجاری دیگری دقیقاً همان چیزی که شما قصد فروش آن را دارید وجود نداشته باشد ، به احتمال زیاد محصولات یا خدماتی دیگر وجود دارد که مشتریان هدف شما برای برآوردن نیاز خود از آن استفاده می کنند. برای موفقیت ، باید در مورد این رقابت تحقیق کنید و تا آنجا که ممکن است در مورد آنچه که آنها می فروشند و نحوه فروش آنها مطلع شوید. تحقیقات رقابتی چیزی است که شما باید برای انجام آن به طور مداوم برنامه ریزی کنید. اگر واقعاً رقبای دیگری وجود نداشته باشد ، ممکن است بازار یا نیاز واقعی به آنچه می خواهید بفروشید وجود نداشته باشد.

برای موفقیت برنامه ریزی کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاران نیستید یا مبالغ هنگفتی را برای تجارت خود وارد نمی کنید ، ممکن است به یک طرح تجاری پیچیده نیاز نداشته باشید ، اما همچنان به برنامه ای نیاز دارید - برنامه ای که هدف شما را مشخص کند - مقصد خود را - و سپس حداقل یک نقشه راه اسکلتی برای چگونگی رسیدن به مکانی که می خواهید بروید. این طرح با پیشرفت شما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان و رقابت تغییر خواهد کرد ، اما با این وجود به شما کمک می کند تا تمرکز خود را حفظ کرده و در مسیر درست پیش بروید. برای کمک به توسعه آن برنامه اصلی ، از کاربرگ برنامه ریزی شغلی ما استفاده کنید.

نیازهای عملیاتی را بشناسید. اکثر افرادی که به فکر راه اندازی مشاغل هستند ، بر آنچه می فروشند و چه کسی نیز می فروشند تمرکز می کنند. آنچه که آنها اغلب در نظر نمی گیرند نحوه عملکرد واقعی کسب و کار است. به عنوان مثال ، اگر کالاهایی را می فروشید ، چگونه تحویل می شود؟ چه میزان پشتیبانی از مشتری مورد نیاز خواهد بود - چه برای پاسخ به س questionsالات مربوط به محصول یا برای پاسخگویی به افرادی که محموله آنها نرسیده است؟ آیا شما نیاز به پذیرش کارت های اعتباری دارید؟ آیا شما از مشتریان فاکتور می گیرید؟ چه کسی پیگیری می کند تا مطمئن شود شما پول پرداخت کرده اید؟ چه کسی وب سایت و حضور شما در شبکه های اجتماعی را ایجاد و حفظ خواهد کرد؟ آیا قادر به استفاده از دستیار مجازی برای چنین کارهایی هستید یا مجبور به استخدام کارمندان هستید؟ حتی اگر مشاغل کوچک خدمات شخصی را شروع می کنید ، اینها موضوعاتی است که باید در نظر بگیرید و برای آنها برنامه ریزی کنید.

کارآفرینی رابطه‌ای که بیشترین تغییر را در زندگی فرد ایجاد می‌کندمانند ازدواج یا نامزدی. شما بارها با ترس‌، ناامنی‌، بهانه‌ الکی، محدودیت‌، توجیه‌، صداقت بی‌ارزش، و مدیریت ناکارآمد زمان روبرو خواهید شد.استانداردی که برای روز کاریتان تعیین کرده‌ بودید در آن زمان به اندازه‌ کافی خوب بوده‌است اما برای راه انداختن کسب و کار خودتان جواب نمی‌دهد.یاد می‌گیردید در خلال همه‌ی این‌ها خودتان را بپذیرید چون برای این‌که هر روز بلند شوید و پول درآورید باید اینکار را بکنید. بهر حال، در طول فرآیند پذیرش، هنگامی که با وجود نقص‌ها یتان خودتان را به آب و آتش می‌زنید که کاری بکنید، ضعف ها یتان به دارایی تبدیل می‌شود. به آرامی اما حتما عاشق خودتان می‌شوید.نه اینکه بطور اغراق‌آمیز دچار خودشیفتگی شوید، بلکه به آرامی پس از اینکه هزاران لحظه‌ی فراتر رفتن از کلیشه‌های همیشگی‌تان را مشاهده کردید، این عشق وجودتان را فرا می‌گیرد.


تعلل نکن من شنیده ام که برخی از افراد به صاحبان مشاغل احتمالی توصیه می کنند تا زمانی که آخرین جزئیات کسب و کار مورد نظر خود را مورد بررسی قرار ندهند و کاملاً مطمئن نباشند که همه به کار می آیند و سودآور هستند ، کارشان را پیش نبرند. مشکل این رویکرد این است که منجر به تعلل می شود. هیچ کس واقعاً همه قطعات را سر جای خودش قرار نداده است - حتی بعد از اینکه کارشان را شروع کرده اند. بله ، شما باید در مورد بازار تحقیق کنید ،

هر کدام از ما اولویت‌های متفاوتی در زندگی داریم. برای اکثر افراد، پول شماره‌ی یکِ اولویت‌هایشان است، در حالی که برای یک سری دیگر از آدم‌ها، برقراری توازن بین کار و زندگی ارجحیت دارد. در نتیجه، از هر کسی بپرسی موفقیت چیست یک جوابی به تو می‌دهد.

سختی یا آسانی مسیر کارآفرینی شما هم به تعریفتان از موفقیت بستگی دارد. اگر پول و موفقیت اجتماعی، بیشتر از هر چیزی برایتان اهمیت دارد، احتمالا در طی این مسیر پیرتان در خواهد آمد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده